Friday 7 February 2014

JATUH 9 KALI, BANGUN 10 KALI


Teks : Farah Dalila

KALAU JATUH 9 KALI, BANGUN 10 KALI!! ITULAH RAHSIA KEJAYAAN!!!

Bismillah~ Salam Jumaat yang penuh barokah.
Hari ni saya nak kongsi cerita atau sedikit tips pengalaman perniagaan.
Ramai kawan-kawan saya 'personal message', teringin nak bisnes, nak buat itu nak buat ini. Nak kaya dan berjaya. Masing-masing ada impian yang besar. Tapi ramai sangat yang takut nak mencuba,cuba dan cuba lagi kerana kegagalan lalu menghantui diri. Kalau tanya saya?? Pengalaman saya sendiri memang dah berkali-kali saya gagal dah berhabis modal dengan pelbagai jenis bisnes. Tapi satu sikap saya, saya tidak pernah berhenti mencari dan akhirnya berkat istiqamah saya, Allah jumpakan saya dengan platform yang sangat bagus. Rupanya, bila diberikan segala ilmu dalam dunia bisnes ni, sungguh..banyak kekurangan dalam bisnes-bisnes saya terdahulu. The most important things dalam bisnes mesti ambilkira tiga item penting ini ; ILMU|MENTOR|SISTEM yang boleh mendorong kita ke arah kejayaan insyaAllah,dunia dan akhirat.
Mesti ada ketiga-tiga kombinasi ini. InsyaAllah, perniagaan anda akan pergi jauh.







Projek STG
Business with pleasure
Ilmu,Mentor,Sistem yang besttt!!
Tq Allah :)

Sharing with love
-farahdalilarashid-

No comments:

Post a Comment