Tuesday 7 January 2014

"WISHLIST" SAYA ALLAH MAKBULKAN

Teks : Farah Dalila

Antara wishlist yang saya tulis semasa Seminar Minda Magnet Rezeki (MMR)

>> SAYA NAIK PANGKAT SENIOR TECHNICIAN PADA 21 JULAI 2014 <<

Alhamdulillah, syukur ke hadrat Allah. Pada 28 November 2013, saya dapat "surprise" email, saya dinaikkan ke jawatan Senior Technician di Food Laboratory UniKL MICET (Malaysian Institute of Chemical&Bioengineering Technology). Sungguh, bila dapat email tersebut saya terus keluarkan balik "wishcard" saya dan saya baca. Ya Allah, menggigil tangan. Allah makbulkan permintaan saya lebih awal. Awal sangat-sangat.

Dalam "wishcard" yang saya tulis semasa "recharged" MMR di Kajang pada 5 Oktober 2013 lalu ~~ " SAYA NAIK PANGKAT SENIOR TECHNICIAN PADA 21 JULAI 2014 ", kenapa 21 Julai 2014? sebab tarikh tersebut genap 6 tahun saya berkhidmat di UniKL MICET, dan kalau ikut logik akal memang belum sampai masa saya untuk dapat pangkat ini. Tapi, Allah bagi 7 bulan lebih awal!!! Allahuakbar. Sesungguhnya rezeki Allah tidak boleh dipertikai lagi. Dia pasti bagi kalau kita minta. Tiada apa yang perlu saya ucapkan, syukur,syukur,syukur Ya Allah. Terima kasih kepada mentor-mentor yang sentiasa curahkan ilmu, ilmu MMR yang sangat-sangat berguna untuk kehidupan kita. InsyaAllah dunia dan akhirat. 

-TQ ALLAH-




(my wishlist)

No comments:

Post a Comment